Časté otázky
Môžem nakupovať aj bez registrácie?
Áno, v našom eshope je možné nakupovať iba bez registrácie.
Prečo nemôžem naraz objednať viac kusov niektorej služby?
V eShope ZSD ide spravidla o služby, ktoré sú viazané na konkrétne odberné miesto. Nebýva preto zvykom, aby niekto potreboval na jednom odbernom mieste viac hlavných ističov či viaceré domové prípojky k tej istej nehnuteľnosti. Aby sme predišli nedorozumeniam so zámenou odberných miest, rozhodli sme sa umožniť v jednej objednávke len produkty viazané na jedno odberné miesto.
Ako dlho trvá dodávka služby?
Termín dodania služby sa mení v závislosti od vybraného produktu. Podrobnosti o každom z nich nájdete v osobitných dojednaniach k produktom v časti Obchodné podmienky.
Akým spôsobom platby uhradím?
Platbu za produkty v eShope uhradíte jednoducho a ľahko platobnou kartou prostredníctvom platobnej brány.
Prečo nepredávate cez eShop aj ostatné služby?
ZSD zaraďuje do ponuky eShopu produkty postupne. Ak nám napíšete, ktorá služba vám chýbala, radi váš preferenčný názor zohľadníme pri ďalšom výbere produktov do eShopu.
Ako reklamovať, ak nie som s niečím spokojný?
Postup pri reklamácii služieb objednaných cez náš eShop sa riadi aktuálne platnými obchodnými podmienkami.
Akým spôsobom môžem získať ďalšie informácie o produkte?
Ak potrebujete poradiť s výberom produktu alebo ste nenašli potrebné informácie ani na stránke www.zsdis.sk, môžete nám napísať na odberatel@zsdis.sk.
Môžem zmeniť alebo stornovať objednávku pred jej dodaním?
Áno, ak sa objednávka ešte nezačala realizovať, je možné ju stornovať alebo zmeniť písomne na adrese odberatel@zsdis.sk.
Ako si viem objednať službu, ktorá nie je v ponuke?
Ak máte záujem o službu, ktorú ste našli v našom Cenníku služieb a poplatkov a nie je v ponuke eShopu, môžete si ju objednať prostredníctvom eŽiadostí na www.zsdis.sk v časti ONLINE služby. V prípade bližších informácií o produktoch nás kontaktujte na zákazníckej linke v pracovné dni 7:00 do 19:00 na tel 0850 333 999.
Uvádzate ceny vrátane DPH?
Áno, všetky ceny uvedené v eShope v sebe zahŕňajú 23% DPH.
Ako môžem opraviť chybu v objednávke?
Ak ste si všimli chybu v procese vypĺňania objednávky, môžete sa vrátiť v košíku o krok späť. Ak ste ju už raz odoslali a potrebujete niečo zmeniť, kontaktujte nás e-mailom na adrese odberatel@zsdis.sk .
Čo je to EIC kód a načo ho potrebujete?
Ide o jedinečný 16 miestny číselný kód vášho odberného miesta. Uvádza sa v tvare 24ZZSXXXXXXXXXXX. Slúži na presnú a jednoznačnú identifikáciu odberného miesta.
Môžem si objednať vaše služby aj na firmu?
Áno, našu ponuku sme rozšírili aj o vybrané služby pre segment podnikateľov a organizácií.